Härliga,underbara lördag!

Idag har vi i stort sett varit ute hela dagen. Ville fick hänga på med, fast han hade lite feber på fm. Frisk luft har ingen dött av!

Städade trädgården,plockade ordning i leksakstunnorna,byggde klart sandlådan till lillemans glädje,bytte däck på bilarna,började lite smått med att ta fram utemöbler.
Och lite till..

Ville fick luncha ute och sussa i vagnen, vaknade utan feber men den lyckan var kort. 3 timmar senare var han upp i 38,4 igen. :(
Trött och ledsen och grining. Och nappen vägrade han ta ut!!

Fläskfile och färskpotatis till middag, och jäklar vad ungarna åt. Sen skulle Gustav göra iordning sig för pyjamasparty, och Ville grinade han ville ju med ha pyjamas och välling. Hehe

Så det vara bara att stoppa han i säng.
Så då vart det mys med stumpan min, byggde koja som jag lovat henne.

Lite chips och godis och saft ur champagneglas (jag tog en cider) sen ville hon hoppa isäng och mysa i sin koja. Så nu ligger hon och kikar på Saltkråkan och har det bra.

Jag smuttar på min cider och ska sätta mig i soffan,
och vänta hem mannen som hämtat grabben..

Var ju och kikade på soffan idag. Men den trädgårds soffan blir det inte, om nån inte vill pynta upp 2200kr åt mig för en soffa som måste slipas och målas.. :(
Får leta vidare...

Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0