Flen trippen!

Och Ville kommer få så fina paket i 2års present! :)


Fint memorie med härliga djur i fina färger,
en blå fin pikè tröja från Eggkids med en liten Tage på. De har ganska enkla fina plagg med djur på som de har döpt till olika namn.  


Sen kunde jag inte låta bli att köpa en bike, en balanscykel från Jabadabado. Dom är ju sååå fina, igentligen från 3år men jag tycker det är roligare att ge han nått som han verkligen vill ha el behöver än att köpa presenter bara för att. Har inte haft sån till de andra två men har hört av många att de ska vara så bra.. :)
Så vi testar, bra balans behöver man ju till mkt.
Inte bara för att lära sig cykla.

Sen vart det några penseèr och denna fina sukkulent.

Som satt som gjutet i den minsta av de fina burkarna jag köpte.
Underbart vackert!

Så fick jag ju träffa både Lina och hennes fina pojke med, så pojkarana fick bekanta sig lite med varandra.
Hon hade mkt fint i butiken som jag såklart vela ha, men en del shoppat vart det ju. :)

Vill oxå ha en egen butik,
men jag vet hur mkt jobb det ligger bakom och det är svårt med tre små..
Men drömma kan man ju alltid! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint det blev med burkarna!

2011-04-08 @ 09:57:46
URL: http://mariapukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0