Ett snabbis inlägg!

Sorry för dålig uppdatering här.. Men dagen har sprungit iväg och klockan är mycket och jag har ju inte slagit in paketen ens..

Idag var det iaf städning och bakning och sen var kusinerna här och firade Gustav. det vart kakor och grejs och glass med maränger mm..
Nöjd kille och nöjda gäster!

Fick för mig vid 12 att slå mannen en pling om en tvättmaskin i rostfritt jag skulle vilja ha, min tanke var ju såklart att när han ändå hade bussen så var det ju smidigt att få hem den. ;) han muttrade lite om att han inte hade tid efter jobbet då han ju skulle till Viken och hämta ett släp.
Men vips 20min senare ringde han från butiken, kikade på den och betalade så 40min efter samtalet så var den inhandlad.
Och nu är den inkopplad och provkörd!!

Sen hade det satts upp gungor och bakats tårta.. Jag ser ut som en smurf och fingrarna, har ju gett mig på att överaska Gustav med en Leksands tårta. SÅÅKLART!!
Och jooodå den vart helt okey, men jäklar vilket pill.. Men skoj såklart!!

Nehe, kasta på lite papper på presenterna och kika på Semester duellen, kan ju inte missa när fröken från Bartender utbildningen på 5an är med..

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0