Sovmorgon!

Sköönt, vi vaknade halvtio! Men jag får erkänna att jag gillar nog bättre att vakna vid halv8. Undra om jag börjar bli gammal, hela 30år och VILL hellre gå upp tidigare. Hmm, men alltså hela dagen vart ju helt konstig, Ville brukar ju luncha vid halv11-11 och gå och sussa. Elva kaffet vart ju inte förrän runt 13tiden.. Neä, halv8 är en perfekt tid att gå upp! :)

Så idag vart det inte mkt gjort. Har gjort klart min grej med ljuslyktorna, mannen har målat fönster, jag har gjort pizza! Mums.. Och nu är det bara en timme kvar till lilleman ska gå och sussa. Vart inget brödbak idag heller, oh det var ju perket bakväder.

Men det är det nog nån dag i veckan med!!!!

Nehe, plocka undan lite och vika lite lakan då.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0