Så impad!

Av sonen min, första gången han säljer jultidningar och han som alltid är så feg. Nu jäklar, han vet nog vad han vill för han satsar stenhårt. Ringt runt till alla morbröder och fastrar,gammelfarmor,sin farmor och mormor.Britta&Matsen. Varit runt till de närmsta grannarna och sålt och vill och vågar fråga själv. :) Nu ska vi ta cykeln nån dag och dra ett varv bortåt..

Så han närmar sig, tror han sålt för snart 4tusen och han ska upp i typ 8tusen för ett Wii och jag skulle bli förvånad om han INTE fixar det.  Nån som vill handla så kan man även kika på jultidningsforlaget.com Och hittar ni nått så säg bara till!!!

Mmm han börjar bli en stor kille våran Gustav!

Idag har vi varit i Vagnhärad och spelat fotboll, två matcher och tyvärr så förlorade de båda. Men de spelade stundtals mkt bra men de verkade lite trötta och viljan var inte på topp. Men fint väder och varmt var det så vi låg där och njöt och hejade!
Sen hem och åt tacos och ssen drog jag på ljusparty hos Ullis, vart en ljuslykta som hette Kärlek tror jag.. Eller nått, fin var den iaf! :)
Men vad ont man får i huvudet av alla dofter! Så nu blir det att slå på Irene Huss och kika, de filmerna är grymma!

Manne blir hemma imorn med, halsen spökar fortfarande! Suck, värdst för mig juh.. ;)

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0