Nej!!!

Vart inte riktigt som vi hade tänkt oss!

Började iaf dagen med att sticka till Maxi, direkt när vi skickat iväg Gustav med bussen. Handlade käk, lite joggingbrallor på Lindex. Gillar deras ta 3 betala för 2! Gustav och Stina fick varsit par fodrade basketkängor till att ha i höst. Och Gustav blev såååååå glad över sina.. :))

Sen slutade ju mannen tidigt så vi drog te badhuset, efter att vi hämtat en en bil från skroten. SKROTEN säger väll allt, men han är så nöjd så. Suck, till och med Gustav undra vad han skulle med en bil med en gul doftgran i.. Ni fattar va?? Hehe men vi hade väll en plats kvar att fylla på gården.

Sen vart det iaf badhuset, skulle lyfta ur en nyvaken Ville ur stolen och påpekade att han kändes lite varm. Gjorde oss iordning och hoppade i plurret! JAG ÄLSKAR ATT BADA, jag är en sån som tror att jag är 11år och är mer under ytan än över när jag badar. Gör framåt och bakåt kullerbyttor, (rekord på 8 irad) ;) står på händer och sånt. Hehe 30årig trebarnsmor!!!

Men iaf, så var det en som vägra bada. Allt var fel, fast han fått nya fina badbrallor. Han skulle bara sitta i knä och mysa och blev bara varmare och varmare så tillslut tog Richard och böt om och de drog och gjorde lite ärenden. Och vi andra badade på..

Gustav vågade faktist simma tvärs över varmbassängen där han inte ens nådde.. Så snart s¨å har han nog korsat simskolsbassängen och ska få den där fina presenten vi lovat. Bäst att komma på nått bra snart kanske! Nått förslag???????

Sen kom de och hämtade upp oss och vi drog till Vipsen och käkade!!! Sååå gott.. :)
Så en kortis på usta så jag fick köpa en ekplanka till ljusstaken jag håller på med, och sen hem och ta febern på lilleman. Som var hög 39.4 in med en alvedon i rumpan och en flaska välling och så sov han sött!!!
Nu sussar alla sött och jag har kikat på IDOL och druckit en cider, mannen är i garaget och donar med nått som måste bli klart.

Kram på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0