Höstrusk!

Lite för tidigt, det skulle ju börja om 2v när vi drar till Turklandet juh.. :) För om 2v sitter vi på planet.. HÄRLIGT!!
Så jag hade hoppats på fiiiina höstdagar juh. Men iofs är det bra med lite rusk oxå så man får mysa lite med barna,tända ljus,städa!?,baka och sånt skoj!

Fick se underbara bilder på mina barns syssling/tremänning igår igen, så fin han är den lille killen. Inget namn än men lika söt och fin för det. Visst är trenänning och syssling samma sak? Vi disskuterade det i somras vet jag, men vi kom inte fram till nått bra svar. Nån som vet???

Nehe, nu har lilleman svalt frullen med! Så nu ska jag duka av och sen ska vi flytta över lite grejor från Gustavs rum till Villes. Ni vet sånt man INTE kan ha när man är en Ettagluttare!! Haha

Ska försöka få in lite recept och bilder under dagen..

Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

syssling/tremänning = http://sv.wikipedia.org/wiki/Syssling

2010-09-13 @ 15:32:45
Postat av: Mattis

Måste vara kusin Anders som skrev det inlägget

2010-09-13 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0