Det var den dagen det!

Upp tidigt i onödan!
Hade visst tagit fel på dag, hade fått för mig att det var idag  det var fotboll. Richar och Gustav och Ville skulle åka, men de kom hem igen vid halv9 för det var ju imorn. Och då hade jag redan lovat Stina en vända till Himpan och gå på loppis. Så för att mannen skulle få nått gjort så drog jag och alla ungarna på loppis. Kom hem med många böcker, ett ds spel, en typ oanvänd Me&i tröja och ett par bruna monster brallor.
Det bästa med loppis är att köpa bra och billiga böcker!!! :))

Sden en snabbis till Maxi och äta korv sen hem och lämna av en sovandes Ville och sen drog vi på Blingoparty hos Jessica, köpte två tröjor en blingomönstrad och en storskogen full med svampar! Såååå fina.. :)

Sen hem och fika och sen dra till Pelle och resten i Blacka, på vägen stanna vi och köpte lite klinkers till gamla pannrummet. Ska ha det under där själva apparaten till bergvärmen ska stå.

Sen hem till dom och få gott käk och snask! Supertrevligt som alltid men det blir så långt imellan vi ses.. Och nu är det natten! För imorn blir det foboll och då vart det jag som fick åka med istället och sen på kvällen ska jag till Ullis på ljusparty!

Kram och godnatt mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0