Älskar...

Efterlyst, har alltid gort och kommer alltid göra!!! :) Och nu ÄNTLIGEN är det igång igen. Men jag kommer iaf att sakna Leig GW. Han är ju bäst juh!

Kikar nu på Skånefruarna, de el vissa av dom värkar ju lika blåsta som Hollywoodfruarna. Men jag vet att jag kommer följa det slavisk. Så tur att vi har en inspelningsbar boxer, det är grymt bra och jag undrar hur jag klarat mig utan den. Hehe

Var med Gustav på simmis, Stina hade ju feber på fm så hon fick snällt stanna hemma. Vi skyndade oss iväg så vi han köpa regnkläder till han med. För de han hade sen i våras med hängselbyxor, går ABSOLUT inte att använda nu. Midjebyxor ska det vara när man går i ettan.

Så bara att åka och shoppa, så länge han går med på att använda regnbyxor överhuvudtaget så är JAG glad! :)

På simskolan var ha skitduktig,han har totaltvänt sen i våras och blivit mkt tuffare! Idag simmande han minst 11st simtag utan nån flythjälp! Så han erkände till och med själv idag att vi haft rätt. Att bara han vågade så skulle han kunna och att han skulle flyta om han bara slappnade av. Så kul att se han nu i vattnet, nu när han inte är rädd längre!

Imorn blir det nog att baka lite siktkakor, för annars kommer ju frallorna snart vara slut. Gillar att ha olika sorter att välja på!

Nehe, nu ska jag kika på tvn och mysa ner mig i soffan med alla mina ljus jag tänt!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0