Tv och bloggande!

Samtidigt såklart, TUR man är kvinna! ;)

Kikar på 9an där de är vanliga familjer som ska laga käk hemma i deras egna käk och sen sítter gästerna i vardagsrummet. Känner igen en av de som är med och tävlar och då är det ju alltid skoj att se på.
Men det är igentligen Lyxfällan jag vill se, men det vill min kära make med så jag spelar in det så att vi kan se på det ihop när han kommer in. Ungarna sussar sött och jag lyssnar på ett elemen som droppar. Tur att röris ska komma på besök snart igen för att koppla in värme i garaget med. Så mannen inte ska behöva jobba sig varm. ;))

Fick mössan de fixat fram åt mig, el Gustav från Houseoflola. Såg en på mässan i storstaden men dum som jag var så tänkte jag att den köper jag på partyt på söndag. MEN det var ju bara det att de inte sålde den på partyn. Men ja mailade och de var gulliga och fixade det åt mig, dessutom till mässpriset! :))
Och som jag trodde vart Gustav skitglad, och den passade perfekt!!

Häärligt med nöjda barn! Andra gången idag.. :)

Nehe, imorn är det fredag.. Hemma hela långa dagen, måste baka lite fikabröd för det är inte mkt i frysen att bjuda på.

Bäst jag hänger med i programmet nu!

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0