Tisdag.. :)

Som började bra med 3! mysiga barn i sängen när jag vaknade..
 Undra vad som tagit åt de stora?? Men men mysigt var det så vi vela inte alls gå upp när vi såg att det var -4 ute.

Men det var bara att hoppa ur sängen och i kläderna, det är guld värt att det är VARMT innen när man vaknar.. Säger bara BERGVÄRME!!
Iväg med ungarna till skolan och dagis och sen ner till Jönåker på babysång och frukostbuffe. :)

Nu har ju till och med jag lärt mig blogga från mobben, kan ju passa på nu när det är en engångskostnad så enligt mig så tjänar jag ju mera ju mera jag använder det!
Logiskt??? Jaaaaa... Haha

Men vet ni hur glad man blir när man kommer hem, lägger över lilleman i vagnen för han somnade ju såklart utan lunch. Går in och drar igång datan, knappar in mig på bloggen och har fått 6!!! kommentarer. Sjukt kul, TACK söta ni!! :)))
Det är då man kommer på hur himla skoj det är att blogga, och att det faktist är några som läser. Men det ser jag ju iofs på statistiken med. Men det är ändå roligare att se VILKA som läser!!!

Så fortsätt med det!!!

Nehe, nu ska jag ringa kommunen!

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0