Tisdag är det idag...

Men jag vet inte hur många gånger jag tänkt måndag!!  Virrig trebarnsmamma tro, jaa kanske! Ville och jag var på sången imorse efter att vi lämnat Stina på dagis. Och som hon längtat, ÄNTLIGEN fick hon träffa sina polare och visa sina flätor, träffa sin kusin och LEKA med andra är bröderna. :)

Sen vart det en snabbis in till stan för att kolla om Gustavs klocka som gick sönder efter nån månad hade blitt lagad. Och nej, och nu skulle det visst inte gå på garantin heller. SUCK!! Tur man har mål i mun.. ;) Så vi kom därifrån med en helt ny, fick betala 50kr i självrisk bara så låtsades de att vi hade försäkring på den. Så han vart glad och det är huvudsaken! 

Så vart det lunch på Hellmanska med Vickan och Nora, mums vad gott! Och lite snabbt kikande i några affärer innan jag fick dra mig mot bilen för att hinna hem och hämta de andra.

Nu sitter jag i telefonkö med älskade FK, bara plats 324 i kön! :((
en men nu fick man ju iaf stå i kö har ringt flera ggr igår och då var det så många att man inte ens fick plats i kö. Så snart så..

Har fått frågan på jobbet om jag vill jobba jul, men det blir nog svårt. Mannen har ju precis börjat nytt och jag hade tänkt att ungarna var lediga veckan innan jul så kunde vi ju skjutsa upp dem till Falun och sen åka hem och jobba båda två men tjii.. Men de var ju bara 2dagar innan jul de sluta!
Hm, måste ta mig en funderare på det där!

Nehe, snart fixa käk då.. Hm stekt falukorv och stuvade makaroner önskades från de största och det ska jag väll kunna sno ihop!

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0