Tack!

Vad söta ni är, kanske lutar åt att vara lite lockig ett tag! Är ju så jäkla smidigt, att slippa platta och så mår ju håret mkt bättre oxå! :)
Roligt med kommentarer, älskar det..

Var och shoppa massa käk idag, så nu är kylen och frysen full igen! Och jag köpte nya glas, har vela haft fina gröna (såklart) men inte hittat. Men nu hitta jag grönrandiga och grönprickiga på IcaMaxi så det var bara att slå till, så nu är de diskade och står i hyllan. Ni ska få se bild på dem imorn, för nu har jag laddat upp så mycket bilder så jag snart kräks.
Ni ska även få se vad jag shoppade från Me&i partyt som jag hade, är redan kär i min kofta!!

Nehe, ska nog hoppa i säng. Ska BARA ta en clementin till!
Så jävla gott, köpte lite över 3kg så nu ska jag smaska.. Mums!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0