Supernöjda ungar!!!

Ni som känner mig evt ju att jag inte gillar det VANLIGA, gillar inte att ha samma som alla andra och ofta gör om lite så att det blir lite eget.. Lite mer Emma! ;)

Nu när Stina fick sina första simmärken igår så tänkte jag överaska henne med en sån tavla man sätter dem på. När jag ändå skulle till stan!

Gustav har redan en liten blå, MEN de fanns inga små och jag orka inte leta mer så.. Efetr lite funderingar så åkte jag hem med lite filt tyg och piprensare!

Donade lite, och det slutade med att jag klädde om Gustavs med!

Så här vart resultatet!


Ellerhur, vart det lite roligare!? :))

Ungarna är iaf jättenöjda och glada för de lär ju vara ensamma om dessa två modeller!?

Och jag är nöjd med, är ju så kuuul att limma och sy och klippa lite! Men man kommer på så mkt mer att göra när man väl börjar..



Kommentarer
Postat av: cajsa

jaaaaaa verkligen MYCKET FINARE än den traditionella röda eller blå ;) duktig du ä söta emma ;) kram kram

2010-10-15 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0