Sötaste hushållsgrisen som finns!

När jag var liten och bodde hemma hos mor och far med alla mina brorsor, så var det alltid Magnus. Min äldste bror som var hushållsgris, el pappa såklart. Men nu har vi en egen liten, bra mkt sötare med!
Namnet är Ville och han rensar våra tallrikar om vi inte äter upp, just nu sitter jag och väntar på att han smaskar i sig Stinas yoghurt och flingor som hon inte orkade. Trots att han redan ätit sin egen tallrik och två stora skogaholmsmackor med alldeles för mkt kaviar på.. :))

Fina unge! Och appropå fint så strååålar solen underbart härligt ute, frostigt och fint men kallt..

Vi höres, vi ska nog dra en snabbis till cityålberga och handla lite småsaker till muffinsarna jag ska testa. De kan INTE bli annat än goooooooda.!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0