Shoppat!!!

Jaaaa lite shoppat bidde det faktist, byxor till mig,raggisar (säg inte te mor att jag KÖPT det, för då kommer jag få skäll) och ett par nya benvärmare för det verka vara på modet iår med! Och varmt och skönt i stövlarna oxå. Ville fick äntligen sin Didrikson mössa och varma vantar oxå!
Vi fikade och åt korv.
Och så skulle jag kika efter nytt soffbord, men jag är ju alltid den som VET vad jag VILL ha men det finns aldrig.. Så det slutade med att efter ha besökt alla möbelaffärer jag kom på i Norrköping så åkte jag till Jysk och köpte ett skrivbord. Haha Typiskt mig!
Så nu ska det bara kortas av bena och sen oljas in, SEN kan vi byta!! :))

Stinis och Ville sussar och de andra är förhoppningsvis på hemväg! Tror jag ska poppa lite popcorn och gosa ner mig i soffan med en massa ljus.. INTE för värme utan för mysfaktorn!
Appropå värmen, så frågade jag för att vi är lite osäkra på hur varmt man ska ha. När vi eldat så har man ju alltid haft kalla golv när man kommit hem till ett kallt hus som har behövt eldning men nu är ju tempen alltid regelbunden. Vi har sänkt hela tiden, nu har vi inställt på 20grader men det känns varmt. Så vi kanske drar ner det liite till och sen när första elräkningen dimper ner så drar vi ner den ytterligare och då Pär, då kommer mina nyinköpta raggisar fram! 

Haha, nedå.. Men jag kan nog tänka mig 19-20grader. Bara att testa sig fram!

Nehe, popcorn var det!

Kram på er!! 



Kommentarer
Postat av: Marro

Vilken modell har ni då? Skulle inte förvåna mig om vi har samma :) När vi var där i går och provade laddare så var det en annan kund som fick hjälp med en precis likadan dator som inte funkade..

2010-10-23 @ 21:33:40
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0