Så skönt!!!

Tvätten är sorterad, och det var en del! Har typ inte tvättat sen vi kom hemifrån semestern, har nog förträngt det men när jag kikade i min strumplåda så insåg jag att jag MÅSTE. Appropå måste så måste vi planera in en tripp till Ullared med. För de fanns inte många strumpor i tvätten heller för min del, påsarna börjar sina,hundbajspåsarna med, tandkräm och tandborstar och ja ni vet allt sånt man måste ha.

Fram med kalendern bara.. :)

Har skickat ett mail till min boss oxå, får se vad hon säger. Vet inte riktigt vad jag vill att hon ska säga heller.. Haha 

Snart iväg på utvecklingsamtal på dagis för Stinastumpan, som idag har tagit ut flätorna och är så lockig och sööt! Första gången på samtal själv, mannen brukar alltid vara med. Men det ska nog gå ändå, brukar ju ändå vara mest jag som babblar.. Haha

Kram! 


Kommentarer
Postat av: victoria

Du vet att jag gärna tar en tripp neråt ullared! Alltid redo för lite shopping! Jaha blir det eget eller ;) kramis

2010-10-18 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0