Mysmorgon!

Vitt ute, men det ignorerar jag!
Jag älskar vintern MEN inte när det snöar,smälter,snöar,smälter och håller på! Då ska det vara ½meter snö och -20grader. Riktig vinter med andra ord!!

Men men, hade mysfrulle med Ville och Stina och massa ljus! Häärligt, synd bara att lilleman har så mkt spring i bena och är så rastlösa. Han bara kastar i sig yoghurten,mackorna och sen ska han stå upp el hellst stå på bordet. Pillar på allt och kladdar ner hela sig! :)

Men glad det är han, mest hela tiden!

han och Stina står just nu och inspekterar fåglarna på tomten. Så jag fick precis en utskällning för att jag INTE satt ut fågelmaten. Ops, men ska ju göra dt på söndag hade jag tänkt, då när trädgården ska städas och alla leksaker ska in i lekstugan för att hellst ligga kvar där till i vår! Haha, jooo det brukar ju funka eller inte!

Nehe, nu ska jag byta om från pyjamasen med.
 För tänk om man får besök, man vet ju aldrig!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: cajsa

ohh Ville har såååå gulliga kinder!!! skit söt är han :)

Bra EMMA att du påminnde om pippifåglarna !!!! dags att ta fram fågelbordet o mata dem nu ju :) TACK

kram cajsa

2010-10-22 @ 11:45:40
Postat av: Anette

Han är riktig GODING den lille "spillevinken".

2010-10-22 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0