Jävla Fk rent utsagt!!!

Jag är nog typ den enda i hela Sverige som tyckt bra om Försäkringskassan på sistonde, långa köer naturligtvis men det har gått snabbt och smidigt! De har rättat till grejor fort och varit skitbra!
Men nu e ja sur, fick ringa i fredags för mannens räkning och fråga vad de höll på med igentligen. Då de veckan innan vi åkte sagt att BARA mannen hade kvar dagar på Gustav. Han blir ju snart 8år så vi försöker få slut på dom.
Men i fredags kom ett papper om att han inte skulle få utbetalt därför att han INTE hade några dagar kvar utan det var JAG som hade alla!!!!

Suck!!! Så det vara bara att flytta över dagarna till han.

Och nu när jag var in och kikade hade jag bara fått för hälften av dagarna, ynka 4000kr! De dagarna jag tagit på Stina fanns inte med på utbetalningen alls.
Fast de står med på begäran!!

Så det var bara att ringa dit IGEN! Väl framme så piper min telefon och batteriet är dött, än en gång mannen som glömt att sätta den i laddaren!
Så nu måste jag invänta att den laddas innan jag kan ringa och skälla.. :)

Phuuuu.. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0