Hopplöst borta!

Fattar inte, alltid när kylen kommer smygande så finns ALDRIG dom där 512paren med töjbara fingervantar på sin plats i lådan. Så det är bara att frysa tills man köpt nya. Och sen när man väl kommer ut till bilen och inser att man måste skrapa rutorna. Vart sjutton tar alla isskrapor el vad det nu heter vägen???? Fattar inte.. :(( Men bort är de VAREVIGA år!

Så nu ska jag ringa mannen och säga att han får ta hem eller köpa (el vad han gör) från jobbet!
Det är tur att cdfodralen finns iaf!
:)

Nehe, nu ska jag röja lite och ringa till kommunen en vända!

Kraam!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi.. så är det verkligen.. Jag köpte två stycken 3-pack med fingervantar i måndags.. ;) KRAM!

2010-10-13 @ 10:35:37
Postat av: oj då jag har aldrig sett kylen komma smygandes trodde den skötte sig och stannade på sin plats:)

2010-10-13 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0