Hoppar i säng!

Och tänkte sussa sött, för i natt sov jag illa. Drömde om nån äcklig man som var runt vårt hus och kika in i fönstren, och varje gång jag vaknade så trodde jag att jag låg brevid Stina i Villes rum! Ohh läskigt, gillar inte att känna mig jagad el uttittad.
Men det var ju e dröm.. :)

Sana och Mathias var här och käkade pizza med oss, gott! Och det är sjutton mkt godare att köpa flera olika sorter och sen dela i bitar så man smakar av olika!
Det var trevligt iaf att ha er här! :)

Nehe, sussa var det!
För imorn ska Richard och Gustav på rally och vi andra tänker inte bara sitta hemma. Så vi drar en vända till maxi, måste ha tag på en Didriksonmössa till lilleman. Och sen har jag lovat Stinastumpan att vi ska FIKA på stan..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0