Härlig dag, trots regn!

Trotsade regnet och klev i stövlarna och varma kläder. Började med det roliga och dra till skogs och sno 3st små granar. Som jag planterade i zinkkrukor och sen en massa fin mossa på. De ska få stå på trappen och göra höstfint! :)
Sen vart det stor röj, slängde leksaker som var trasiga och de hela plockade jag ihop i lekstugan för vintern. In med alla dynor och mattor i tvättmaskinen för att lägga undan till nästa år.

Sen kom mannen min och hjälpte till med studsmattan och gungställningen som skulle upp i boden. Det var då jag gjorde upptäckten hur FÖRBANNAT mkt däck min man har i sina gömmor. Det fanns däck överallt, nämligen 74st!!!!!!! Och då har vi dessutom däck på 5bilar och ett släp på gården oxå. Så 96!! däck allt som allt!
Lite överdrivet MEN de kunde visst vara bra att ha!?!
Suck!

Men men, nu är gården iaf städad för vintern så nu kan snön komma! :)

Sen vart det tacos och lite söndagsmys med barna..
Och Gustav var runt med lite jultidningar men sin far så nu börjar det sina i lådan och fyllas på pengar i hans plånka. Ohh han blir nästan mest glad för de kronorna han får i dricks. Han har nog inte fattat hur mkt 2300kr som han tjänat ihop är!

Nu har jag precis oljat in bordet, som mannen har fixat till lite kortare ben på. Och det vart jätte bra och kommer bli fiint i vardagsrummet! :)

Nu ska vi kika på film, bara mannen rakat sig och duschat!

Vad har ni haft för er i höstrusket då??

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mattis

Tycker han ska skaffa 4:a till :)

2010-10-25 @ 06:48:31
URL: http://garaget.org/nemooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0