Det finns...

TVÅ familjer som ligger mig extra varmt om hjärtat just nu, tänker inte näma några namn men ni kommer känna igen er om ni läser.

Den ena vars jag jobbat i några år med mamman, vi har inte umgåtts på flera år. Men där har mamman, iaf opererats för hudcancer och väntar nu på svar om det finns i lymfkörtlarna med. Hon bad mig hålla tummarna för att det inte ska vara så. Och SJÄLVKLART håller jag alla tummar och tår för det. Den flickan, är en av de gladaste,omtänksammaste mest levnadsgladaset jag träffat.
Var en underbar tid på jobbet, vi hade enligt chefen till och med FÖR roligt på jobbet och det fick man typ inte ha. ;) Du lockar alltid till skratt och du får alla att trivas.
Du hade skrivit på Fb att du var så glad för alla dina vänner som stöttar och så, men det är ju inte så konstigt.
Är man en så bra tjej och vän som du så får man ju självklart tillbaka på samma sätt!
Jag vet att du kommer fixa det här, du kommer gå ur det här med ett skratt. Det finns inget annat, för du är en underbar tjej!

Och den andra  familjen som har det lite trassligt.. :(


Tänker på er alla, i båda familjerna för det är inte lätt för nån.. Och man vet aldrig hur det blir förrän man är mitt i det. Hur man ska reagera,tänka,säga,göra och orka. Det känns som  ett helvete men ni kommer fixa det!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma många tårar rullar på mina kinder nu !!!!! jätte fint sagt!!!!!!<3 tusen tack

2010-10-11 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0