Skitväder!

De regnar,är grått och fult!
Jag vill ha -10grader,strålande sol från blå himmel och sisådär 60cm snö,friska ungar och en miljon på kontot. Då vore ju livet perfekt!!! :))

Drömma kan man juh..

Har alla gryna hemma idag, så vi har precis haft mysfrulle med en massa ljus. Synd bara att de inte hade lust att sitta kvar länge som jag. För det var ju nått program de bara MÅSTE se. Så nu sitter jag här och skriver med min tekopp och Ville leker med bilar på golvet.
Han kommer nog bli som sin bror, ligga där det är som skitigast på folkrace men sina älskade bilar och ställa upp heat med Wall,Thiman och Freddie mfl.. Hehe

MEN DET ÄR UNDERBART, ETT BARN UTAN FANTASI ÄR JU SOM EN JUL UTAN KLAPPAR! 
Och det går ju inte.. 

Nehe, nu ska jag duka av och hämta in tidningen.

Kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0