Pyssel,pyssel,pyssel!

Underbart och härligt  roligt är det! Även om jag höll på att frysa fingrarna av mig igår när jag gjorde kransen. :)

Ljusstaken som är tänkt att ha mina adventsljus i gjorde jag hos mor och far, den första vart ju asknäpp men den här vart jag så nöjd med. Hemmagjord och lite kantig och ojämn precis som det ska vara. Jag gillar det!! Sen i med fyra blockljus med siffror på och sen är det bara att tända och njuta.

Enkelt och snyggt!!!

Krans på dörren måste man ju ha, och iår vart det en rund i mossa, lite rep och mina älskade taklök! Lite nålar,stjärnor och en massa silverfärgad spoltråd som pricken över i.. :)
Nöjd? Jaaadå, man får ju ta det man har hemma. Då saknar jag att jobba, för då finns så mkt mera att använda sig av och att inspireras av!
Men snart ska jag ju göra lite inhopp på jobbet och det ska bli skoj! :))

Nååå vad tycker ni??


Och handen och muggunderläggen som jag med gjorde hos mor och far!

Handen vart en smyckeshängare som jag tänkte..
Tyvärr Sandra så hade jag inga fler handskar, men det är så lätt att fixa så det fixar du galant! :)




Så nu ska jag städa vidare.. Kommer komma med lite bilder på barna från våran krattdag men det kommer senare!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tea

ah men va bra den blev den gjutna ljusstaken som vi pratade om :) Blir åxå sugen på en liknade adventsljusstake med blockljus!!

Och vilken fin krans du gjort..

Jag vart lite inspirerad av den där med rönnbär som var i tidningen hos mor din!!

Tack för senast föresten, jättekul att se dej!!!

2010-11-08 @ 11:04:43
Postat av: Sandra

Super fint pyssel Emma.. Är lagom avundsjuk på ljusstaken.. vad använde du för formar? Tänkte om en annan klarar av det med.. ;) Kram

2010-11-09 @ 08:06:10
Postat av: Sandra

Men hur gjorde du adventsljusstaken? :) var så himla fin, vill också ha en sån! :)

2010-11-14 @ 01:01:48
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0