Mina nya tavlor!

Så nu har jag gjort om mina tavlor/tittskåp i köket!
Som vanligt så när jag kommer på nått så måste det ske på en gång, så jag han inte fota det första innan, för då var det redan sönderplockat (men det var högen som var där i) Och jag få ju ta av det jag har hemma. :)

Innan!


Och sen med lite presentpapper och servetter och bokstäver som jag köpte på Calimero i Sågmyra, skulle haft de till en annan grej. Men frågade i kassan om de kunde stå, fick JA till svar men det sket sig för de kunde de inte.

Men det vart ganska bra såhär med!

Bilderna på de små vart inget bra, jag brukar försöka ta utan blixt för det blir mkt finare bilder. Men det han ju bli för mörkt för det. Och vänta med att fota tills imorgon går ju INTE! ;)

Fick ju lov att passa i färg och matcha gardinerna, hade tänkt ta av gardintyget men kom på att det gick ju åt allt. Men jag hade ju Me&i servetter jag fått av Sandra så det var bara att klippa lite och klistra så hade jag ett grönt fint äpple. Och så lite prickigt presentpapper från ULLARED! :)

Det får duga så länge, till jag kommer på nått annat. Vill ju gärna göra om väggarna, men det får vänta!

Nu ska jag laga mat!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Super fint ju! KRAM

2010-11-10 @ 07:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0