Fredag!

Och det är så skönt, fredag är lätt bästa dagen på hela veckan!

Först åker ju Gustav skolskjuts till och från skolan så jag kan gå i pyjamas HELA dagen om jag skulle vilja, sen är det fredagsmys,man har hela helgen kvar.. Underbart!!

Idag ska här bakas,lite frallor och nått gott till fikat i helgen. Sen blir det a
tt plocka undan lite, som vanligt med andra ord. För plockar det gör man ju JÄMT när man har barn. Och sen måste jag nog hjälpa Gustav lite med sitt rum, för jag har sagt att det inte blir nått disco ikväll om inte hans rum är städat. Längtar till vi ska göra om i hans rum så han kan få lite ordning, och ta bort vissa grejor som han inte alls leker med.
 Slänga lite skit och lite nya förvaringsgrejor.

Nehe, men först ska jag ringa lite. Sotaren och avboka för det behöver vi ju inte längre och två till samtal.

Kram på er och njut av fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0