Fasters skrutt!!!

Idag vart det sovmorgon igen, sen var jag och min mor ner till gammelmormor Elsa och hälsade på henne på hemmet. Fina rara mormor, var pigg och inte så vimsig. Och GLAD vart hon när hon fick se barna, de vart alla gamlingar men GLADAST vart hon över att jag bakat äppelkaka åt dem. Hennes eget recept sååklart, det bästa och godaste. (Receptet ligger på bloggen) Och det passade så bra för en herre där fyllde år!

Sen hem och hämta Matilde för vi skulle vara barnvakt några timmar, och hon sov så sött så det vart en liten promenix hem och så en massa mys och mat såklart!

Sååå söt och hon har vuxit på sig bra, sitter och börjar ta sig fram över golven med. Mmm så härlig tjej och inte minsta tår förrän hennes mor kom såklart!

Sen har jag träffat en av mina äldsta vänner Tea, hon tog sig ut till Karlsbyn och vi fikade, hon fick kika in hur mkt barna vuxit och sen en kall men härlig kvällspromenix! Tusen Tack för det fina du.. :) Nu får vi se till att ses i jul så Karin kan vara med oxå!

Igår vart det en vända till Sågmyra, bör Gustavs jeans som tappade knappen, en jättefin tröja från Maxomorra och sen en fleccekrage i grönt att matcha overallen med i vinter, från Villervalla såklart! Och Gustav fick två par joggingbrallor för 60kr styck. Perfekt pris och ska vara riktigt bra kvalite oxå! Går åt nu i vinter under overallen/täckbrallorna!

Nu ska jag invänta Lyxfällan!!!

Kram på er alla!

(Och BRA Carola att du gick in och lämnade kommentarer på alla recept du provat, och de var ju några olika grejor! Kuuul... :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jajjemän datumet är kvar eftersom man slutat ändra så sent i graviditeten.. Mycket nytt sen sist ;) Tydligen är datumet mer säkert när man mäter genom KUB!

Hoppas ni har det fint!

Kramar

2010-11-04 @ 21:51:22
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0