Busväder!!!

Snön yr och det kryper neråt i graderna, men mysigt är det!
Vi passade på at slänga upp några stjärnor idag, ungarna tjata och jag var inte så svår övertalad alls.. Haha

ÄR JU SÅ MYSIGT!!!!
Iaf till den 27e för då har jag tröttnat.

Var till bvc idag och sen en vända på stan.
Shoppade en såååååå fin ljuslykta, kommer bild snart.
Och en trägran, och julklänning till Stina och några småsaker till deras julkalendrar. Fick bli Polarns stickade klänning i rött och vitt. Så fin juh!

Nu ska jag gå och kika så INTE Gustav har börjat slita upp sin tv. Han köpte en för sina jultidningspengar, en 22tummare med dvd och boxergrejs.
Inte illa, ett wii och en tv och lite pengar kvar så det räcker till ett spel oxå, av att gå runt och sälja lite tidningar.

Vi höres!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur länge måste jag vänta på en bild då? Fanns TVn i Nyköping i alla fall då ? Tur vi har ögonen öppna.. (Skönt att jag försöker ta åt mig äran;)

2010-11-23 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0