Väntar å väntar...

på att mannen ska kika klart på speedwayen så vi kan kika på Bengtzing istället, men det verkar ju aldrig sluta. Trodde han skulle föredra henne, men icke vad fel jag hade. :)

Idag har det hunnits med en hel del, gjort klart runt alla plattor så nu gäller det bara att frökenEmma håller efter det oxå. Under tiden så lagade mannen staketet som snön hade sönder i vintras och sen vart det fika.
Sen passa jag på att ta med de stora till en handelsträdgård i Kolmården, köpte lite kryddor och tomatplantor. Handlade lite småsaker till tacosen och lite matsäck till imorn då vi ska på fotboll.
Sen hem och stå vid spisen, tacos,rabarberpaj och rabarberkräm samtidigt (Tobbe nu hatar du nog mej om du läser det här) ;) Men vafan,lika bra att passa på när man ändå står där juh!

Å gott vart det!!!
Ville käka med lite tacos men såklart sin älskade havregrynsgröt som bli överallt!!!

Men han försöker och han blir mätt och dt är ju huvudsaken, sen att hans kära mor och far får städa och städa det struntar ju han i.

Pajen blev med gooood, jag älskar rabarberpaj!


Sen kasta vi in de skitiga och svettiga ungarna i duschen och badhinken, och jag böt alla sängkläder så inatt kommer vi sova gott. Och nu vart det ännu mera tvätt, tycker tvättmaskinen gått hela dagen. Måste köpa ny tvättlina, för snön hade ju sönder den med i vintras!

Nehe, nu ropar han att det e snart slut så bäst att plocka fram nått att smaska på och hoppa upp i soffan!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men du är väl för go!! Han har tyvärr inte så mycket att komma med då han har sprungit göteborgsvarvet på 2,1 mil idag men han hälsar! Jag har förrästen gjort rabarbersaft som blev kanon!! Kramar

2010-05-22 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0