Trädgårdsfix!!

Ja igår vart det mkt pinnar och ståltråd som gick åt, har glömt hur kul det är att pyssla så som man gjorde på skolan.Bara testa alla ide´r man kommer på och blir det bra så blir det bra. När man jobbar i affären så går det ju inte, man måste ju få det sålt också,ska gå fort och hellst inte kosta. Men hemma i trädgården då kan man testa som man vill..
Och jag är nöjd!! Nu kom korgstolen som varit ute till användning på ett lite roligare sätt med!


I den som är nederst ska jag sedan ta bort lite stenar och sedan sätta nån klängblomma el luktäret i..


Stinas korgstol som stått ute och blitt lite fuktskadad, lite pinnar,stenar och ståltråd. visst blev den fin?
Nu ska vi bara ta bort alla maskrosor och gräs oxå mellan plattorna, för plattorna kommer inte bytas iår heller.


Och mitt nya underbara lilal växthus, dock ska det inte stå på grillen utan här ska köpas el byggas ett fint planteringsbord att ha det på och sen lite andra krukor runt omkring.
Lite kryddor,tomatplantor och sånt vackert!


Nu ska jag nog ta ett snack med grannen och höra om vi inte ska dra en vända till Ingvaldstorp el va det heter innan Katrineholm.. :)) men hon brukar va på och inte så svårflörtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0