Snor,snor, snorigast!

Mmm tyckte det var bättre förrut, så jag åkte och handla på fm men nu runner det och hostas igen! Och inte kan jag skrika på ungarna heller, för det blir bara en massa krax.. Villes näsa rinner med som en kran som står vidöppen. :( Å så är han så röd i rumpan killen så han gråter när han bajsat och jag måste tvätta han.. Så han är stor kille nu och går i kallingar bara! Gissa vem som kommer få tvätta golven sen.. Richard?! Nee ni, det lär nog bli jag!
Och till råga på allt kom han ut med toaborsten i hallen för ett tag sen, jag vet inte vad han gjort med den och jag vill inte veta! Men han blev tvättad ordentligt med tvål och vatten till och med i munnen.. ;)
Dessa ungar!!! Vad jag älskaaaaaaaar dom..

Var och shoppade käk idag, börja fundera på om man ska bjuda hem Richards familj på käk på lördag så man firar lite iaf. Mina föräldrar kommer ju när vi ska på bröllop om några veckor och sen blir ju stora festen i augusti!!! Ska bli kuuuuul... :)

Handlade en fin klänning till mig idag, turkos!

Stinastumpan är och leker med JuliaA så vi ska snart hämta hem henne, sen blir det att göra ugnspannkaka.. Mmmmums!

Jag vann en Meandi body på tradera igår som jag ångrat att ja inte köpte åt Stina, var typ inte använd och billig! :))

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mattis

Vann? Fick du den gratis?

2010-05-06 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0