Shoppat med barna!

Både mat och lite roligare saker, paket till iaf ett av veckans födelsedagsbarn.. :) Den lille, han är ju lättast att köpa till, stora tjejen vet ja inte riktigt vad hon ska få än..  Men har ju några dagar på oss! Imorse vart det snabbt bestäm att vi måste ha kalaset på lördag för kompisarna, annars kommer det dröja flera veckor, vart lite mkt nu. Så det vart lite snabbt fixade inbjudningar som vi till och med åkte runt och postade till vännerna för att inte komma ut med dem en dag ännu senare än vad de redan är. Men men, de som kan och vill kommer juh!!

Sen vart det stan efter postbil turen, köpte sandaler till barna,testade ut Villes strl på kavat så nu har ja beställt hem skorna, hoppas de hinner komma innan torsdag nu när ja tog expressbud på 48tim. Shoppade mat,åt korv,köpte bebispresent och så fick Gustav köpa ett till Ds spel, även det för sina egna pengar. Våra barn får själva spara veckopeng och småpengar de får i sina plånböcker som de får handla för. Men sen får de ju pengar varje månad på kontot med, där även födelsedagspengar och sånt sätts in.

Sen vart det inte så mkt mer gjort idag, laga mat,beställt Sn annonser till de som fyller, lagt ungarna och nu sitter jag vid tvn och klickar på tangenterna! :)

Imorn blir det babysång och sen ett nytt försök att kika på bröllopspresenter till mannens kusin, har jag sagt att jag ska göra deras brudbukett föresten? Hm, nu vart ja fundersam om jag sagt det m en det ska jag iaf! Ska bli skoj.. :)

Nehe, nu måtte jag vika tvätt så det blir tomt i Villes rum för det ska tapetseras imorn! Nu har han sussat så gott utan att vakna i flera dagar så vi ska testa att flytta in han i eget rum. Så här länge har ingen av de andra sovit hos oss.. Appropå Ville, så gillar han grinden kan jag lova! Han stod där ute själv medans jag var inne och plocka från halv3 till halv5 idag och var så nöjd och glad och brumma för varje bil! Han har börjat gå riktigt bra nu, långa sträckor men det går ju fortfarande mkt snabbare att krypa!

Nehe, tvätten var det!

Kraaaam på er!!!

( Och tack sööööta ni som kommenterar! Är så himla skoj.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0