Så kul...

när man får höra på sms, kommentarer här eller på annat sätt att ni provar mina favvorecept och diggar dom lika mkt som jag!! :) Sen finns det kanske några som inte gillar dom, men då har ni isåfall inte talat om det.
Så jättegärna ni som bakar och testar, ni får JÄTTE gärna kommentera när ni gjort dom. Då är det säkert fler som törs testa, så är jag iaf att om flera har skrivit,kommenterat om hur gott och lättbakat de var så blir jag mer taggad att testa!! :))
Sen är ju dete roligaste som finns med att blogga när man får kommentarer, snäll som elaka! Hehe

Idag har jag och FinaStina varit till Maxi och shoppat käk, men först fick vi ta vägen förbi Lekhuset för hon var bestämd med att hon skulle köpa en ny handväska. För den andra har NÅGON klippt av axelbandet på och ska hon ha med väska då ska det vara en med axelband, annars kan jag lova att hon kommer hem utan!
Men där hitta vi bara Hello Kittyskit och plast.. Så det vart ingen, men söta Stina tog sina egna pengar och köpte en sån tavla som man sätter upp simärkena på. Gustav fick köpa sina första i onsdags och hon visste att han vela ha en sån. Och jag kan lova han blevjätte glad!!! :) Bästa systern i hela världen hörde jag någe om..

Väska hitta vi en på Hm, en grå lite tuffare med nitar, en Johan Palm väska enligt Stina och Gustav höll med. Hon betala den med egna pengar och var sååå stolt!
Jag hittade 2par Shorts/byxor på hm för 50kr och en randig tröja på Gina för 29kr, de hade massa bra erbjudanden på Ingelsta.. Sen fick barna popcorn,ballonger,fiska fiskdam,ansiktsmålning,godis mm Det var dansare i hela centrumet som dansade till olika schlagers bland oss som handla.. Riktigt häftigt gjort!!! :)

Sen hämta vi hem pizza och åt och sen var det typ läggdags.. Dagarna går fort, alldeles för fort när man är iväg och uträttar lite ärenden!
Men imorn blir vi nog mest hemma, jag ska ju och hämta hem mitt lilla urfina växthus och sen får vi se om man hittar nått annat oxå.. :)

Nehe, nu ska jag ta ett glas påskmust och liyte godis här i min ensamhet. Mannen är i garaget med nått jobb han vill få klart, för imorn kommer det en till bil och sen vill vi få tapetserat i helgen med!

Kraaam på er!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gjorde det där matbrödet i långpanna här om dagen. Kände mig nästan lika duktig som du! Det fattades bara några fler barn, att jag samtidigt målade om i köket, pysslade med barnen, gjorde matlådor, tvättade, strök och myste med mannen..

; )

Gott var det iaf!! Och enkelt!

2010-05-15 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0