Mitt lilla krypin!

Nu ska ni få se vad jag styrt med igår och idag.. :)


Ett litet mysigt trädårdsbord, med tomater och lite kryddor...
Jag är nöjd, förrut på den platsen har grillen stått och lite skit så nu ser det mycket mysigare ut!

Vad tycker ni??

Mannen har oxå haft en projekt idag!
Att se till att lilleman inte trillar ner för trappen utan i godan ro kan stå där och kika på bilar medans jag lagar mat el vad jag gör.

Lite provisoriskt av det vi hade hemma, men fullt dugligt!!!
Nu ska det bara sprayas svart oxå.. :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Snyggt det vart, vilket jobb du har lagt erpå din hörna.

2010-05-23 @ 22:54:01
Postat av: cajsa

va fint du har gjort emma!!!!

o grinden va ju kanon ju :)

ha en bra dag kram cajsa

2010-05-24 @ 08:47:42
Postat av: Jenny

Mysigt som alltid! Eran lösning på trapproblemet var definitivt snyggare och mer praktiskt än våra kompostgaller ... ;)

2010-05-24 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0