Lyxfällan!

Gillar att titta på det och inse hur bra ekonomi man faktist har, att man har koll och inga onödiga lån och skit mer än huset.. Nu vet jag att jag handlar en hel del onödigt dyra barnkläder och kanske lite för mkt med men vafan, de är ju fina juh och bra kvalite och de kommer kunna ärva av varandra. Ville kommer bli så fin i Stinas tjejiga kjolar och klänningar! Hahaha näe då men även om Stina är tjejig så blir hon precis lika glad för en cool tröja med bilar på som Gustav haft!
Och mkt av Stinas kläder har jag sålt och nu kan ja ju skicka vidare till Matilde med.. :)

SÅ JAG TYCKER JAG ÄR JÄKLA EKONOMISK JAG!!! Haha ska vi slå vad om att mina bröder kliar sig i huvudet nu och undrar hur jag tänker??? ;)

Hm, kankse får tänka om om lördag.. Mannen e lite hemlighetsfull!!

Och den förbannade förkylningen håller i sig och nu börjar mannen klaga med.. Stackarn! ;)

Kraam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0