Ledig fredag!

Allihopa, så skönt så. Fick sova till halv8 med så det var nice.. :) Men träligare var at ja somna på soffan och vakna vid halv3, skit ja hatar det!
Ville har ingen feber men nu har Gurra börjat bli hes.. Nu är ja trött på allt vad sjuk heter!

Ångrade efter att ja var på boden i Jönåker att ja inte köpte ett urgulligt växthus i glas och rostfritt.. Men det fixade Ullis åt mig, hon känner tjejen som har boden så hon har spart det åt mig så jag ska få köpa det på lördag! :)))  Mmm perfekt för några små tomatplantor..
SÅ TACK SNÄLLA ULLIS!!!

Nehe, Stinastumpsn och jag drar och handlar medans lilleman sussar och Gurra hänger med pappsen till garaget.. Är helt tomt i kylen, och det är ju inge skoj jag som hade tänkt baka juh. Så nu ska det fyllas, sen kan jag baka!
Pajen igår var, god men lite konstig men chokladbollarna var grymt goda!

Nehe, kasta på lite mascara och göra sig klar då..

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0