Läskigt väder idag!!

Regn och åska kan va mysigt, om man är många och inte så nära. Men idag var det riktigt jävla läskigt, så nära det small precis ovanför oss och det mullra högt. Jag var skraj som sjutton men som tur är så var Stina hemma, och trösta mammsen och sa det är inte farlig, håll bara för öronen när det smäller.. :) Hon brydde sig inte det minsta, och Ville stog ute och sov men sen drog jag in han i garaget fast med öppen dörr. Men när det var som värst så vakna han å han gallskrek, å var rädd.

Men men, efter oväder så kommer vackert väder!! Och det gjorde det.. :))

Så idag vart det inte så mkt gjort, Victoria och Nora kom och fika och sen var vi och hämta hem Gustav, som hade haft en härlig fjärilsdag och fått sett Kronprinsessans och Daniels nya boende. Eller kom och fika, de kom men de hade med sig både muffins och kärleksmums.. Gott gott!!

Sen var det laga käk och dra med Gurra på fotbollsträning!
Och nu sitter jag här i soffan och kikar på Arga snickaren med ena ögat och bloggar samtidigt..

Stumpan är mkt bättre nu, så imorn blir det dagis! Så imorn ska jag och grannen ut på en tur, shoppa blommor på trädgården innan Katrineholm och så en vända till Vingåker.. :)

Nehe, nu ska jag hänga i programmet och sen blir det Efterlyst!!

Kraaam och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0