Kalas,kalas,kalas...

Mkt kalasande i vårt hus i maj är det!!
Och idag är det Stinas tur att fira att hon fyller 5år.. :) Stooora tjejen våran..

Och kl7.15 imorse ropade Ville till på vaktaren att han var vaken, DUKTIG KILLE!!!! Så då smög vi upp och tog paketen.. Det var en nyvaken och glad tjej vi väckte!


Lite paketvisnisning och alla mina barn på bild, ( ser ni att jag till och med matchat deras pyjamasar i turkost) hehehe


Och det bästa av allt... Enligt henne iaf! ;)


Sen fick även jag paket av mina älskade barn!!!

Jag har tjatat om ett hjärthalsband från Vickan ett tag, men att de skulle välja så rara ord på det kunde jag aldrig gissa...
Världens bästa mamma i universum

JAG ÄLSKAR ER!!!

Så passa vi på att snygga till Gustav nu när det är dop...


Korthårig, väldigt korthårig enligt mig!

Lite bilder ifrån igår...

Stinas tårta!


Och pannkakstårtan på kalaset för polarna!


Villes dinosarietårta!
 

Som Ville mer än gärna vela smaka!

Och det var sådär, han tog gärna ett smörgåsrån efter! Så det får nog vänta ett tag till med godsaker, men de andra har ju fått smaka på 1årsdagen och lika ska det vara!!!


Men nu ska vi på dop för kusinen Elias..
Och här är hans paket, inslaget med en söt skyddsängel på!

Kraaam på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Klippte du Ville också? ;)

2010-05-30 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0