För ett år sen...

Satt jag i dsängen med värkar och klocka och bara längtade efter att de skulle göra ondare och ondare.. ;) Fyyy va fort det går! Vill inte... Jag vill ha lilleman liten länge juh!

Men i nästa andetag vill jag ju såklart att han ska börja prata mer, utvecklas,springa,dansa och allt sånt.. Har haft en händelserik dag idag, det bästa var att jag fick löneökning men typ tusenlappen i månaden.. Tack!! :) Shoppa och käka med Sofie,hälsa på lite på jobbet men tråkigt att varken Hanna el Olivia jobba. Shoppa doppresent och sista till Ville, Vad sjutton ska vi köpa till Stina?!?! Gaaaahhhh..

Sen var Gustav på fotboll och jag på möte om skolnedläggningen som INTE får ske, vafan vad tänker de med! Skjutsa ut lite stassingar så de får gå på en riktig skola med naturen in på knutarna, en skola ,med härliga barn och fröknar, en skola som uttnyttjar de dom har!
EN SKOLA SOM ÄR BÄST!!!! Varför förstöra det som funkar, det fattar ju vem som hellst att inga betyg stiger av att göra större skolor med större klasser, de barnen som behöver hjälpen kommer ju försvinna helt.

Suck, för de som tror sig veta allt och bara sitter där på sina feta rumpor och bestämmer!

Näe nu ska ja sussa, för imorn ska vi sjunga för lilleman och öppna paket! (Med kläder i , haha och liiite leksaker)

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh grattis ville på 1 års dagen! Hoppas ni får en bra dag hela familjen! :)

2010-05-27 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0