Dåligt med bloggande idag!

Men så vart inte dagen riktigt som planerat heller.. :(
Lämnade Gustav med skolbussen och Stina till gympan på dagis och drog på babysång med Villemannen i Jönåker, lika trevligt som alltid och idag var vi riktigt många! Ville var som vanligt besatt av gitarren.. ¨Sen skulle jag och Jessica åkt och kikat på bröllopspresent men så vart det inte. För mannen,dagis och Jessica hade ringt på min mobbe som såklart var på ljudlös så jag fick lite brått att ringa upp mannen och fick veta att de ringt från dagis om att Stina fått nån typ av ellergichock el dyl och att ögona svullnat igen.
Eftersom jag inte svarat och mannen trodde Jessica var med mig på sången så hade han ringt henne, så hon hade packat in Elias i bilen och åkte och hämta hem stumpan min. TACK, TACK snälla du.. :)

Så istället för att dra till stan så fick jag ta bilen och åka hem till henne och möta upp dom. Å fyy stackarn hur hon såg ut min lilla tjej, å då var hon ändå mkt bättre än när Jessica kom till dagis.

Tog ett kort med mobben, men det är efter nån timme så hon ser mkt bättre ut!

Och nu ser hon ännu bättre ut, lite svullet men inget kliande. Hon fick lite allergimedicin och tvätta av sig noga.. Träligt att inte veta av vad reaktionen kom, och hoppas det inte blir mer.

Sen satt vi ute på filten när vi kom hem och hade lite namnsdagsfika för Gustav (ERIK) som hade namnsdag idag! Och vips så började det spöregna och vi fick skynda oss in..
Nu sussar de sött efter en middag med blodpudding, JA mannen är borta! ;) Nått skit med växellådan på rallybilen som krånglar..

Nehe, nu ska jag kika på lite tv och hoppas mannen inte blir så sen hem!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0