Då var man över strecket...

30år.. Det var ju inte så farligt, inga krämpor,ingen åldersnoja och inga gråa hår.. Än iaf.. :) Men de kanske kommer imorn bitti när jag ska kliva ur sängen och sen tittar mig i spegeln.

Härlig dag iaf, trevligt folk,maten blev god och tårtan likaså, lite vin slank ner och barnen hade skoj, tyvärr spöregna det mest hela tiden.
Men men..
Fick blommor, en fin orchide,pengar,biljett till ladiesnig,en flarra med mousserat vin mm. Örhängena jag fick av barna råkade visst Stina och jag ha sönder. Ska gå tebax med dom för det måtte varit dåligt!

Lite bilder på allt smaskig, kommer nu och sen kommer bilder på paketen imorn!

Tomat och lökpaj


Tacopaj


Nån typ av grekiskpaj


Kyckling och baconpaj


Lite gott dricka!


Lite smaskig passionsfruktstårta, såååå goood!! Den fick vi på KusinPär och Bettans bröllop till efterrätt.. :)

Så TACK till alla som kom ihåg mig idag! Nu är det väll bara en sak kvar snart.. ATT SUSSA!!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0