Visst är det kul..

när man kikar ner i brevlådan och det ligger ett vackert brev med handskriven adress.. :) Sen öppnar man och börjar läsa och ser det är en bröllopsinbjudan! Richards kusin Marcus och hans Emma ska gifta sig i sommar.. Kuul!! Jag älskar bröllop!! Men vem gör inte det..

Idag målade jag som vanligt på fm, se när ja hämtat barnen åkte vi till Jennie och fika och sen fixa vid tacos.. Smaskens!! :) Sen dajmtårta till efteträt, gjorde det ofta förrut men nu var det ett tag sen och det är så gott!

När jag hämta hem Stina idag hade hon blivit konstigt hes och sen fick hon svårare att andas och blev pipig när vi gratta Jennie, fick hostmedicin när vi kom hem men det verka inte hjälpa för nu andas hon tungt igen.. :( Jag har ju själv haft både astma och krupp och mitt kom vis 4års ålder så vi får se om det ger sig el om hon med åker på det.. Hoppas inte!!

Fick mitt tyg idag!!! :) Jättefint och det kommer bli så bra, men det var konstigt för trycket var liggande och det var det inte på bilderna i tidningen el på nätet. Men för mej var det ju perfekt för då får jag ut 4 gardiner så då räcker det till matrummet med!
Nu vill jag bara börja sy..

Nehe nu ska jag hänga med i Efterlyst, och så spelar jag in det på 4an om fuskbyggen för det vill mannen med se..

Hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0