Vilken skillnad..

Lite färg kan göra!! Fönstrena är nu klara, målade tre gånger och valvet ska jag stryka sista gången ikväll!! :)) Snart så snart..

Anette och Jessica ringde och fråga om jag ville komma och fika, men jag målade juh för fullt så det blev att de tog med fikat och kom hit istället.. Så kunde man ju ha det jämt! Bara fixa te och sen tar gästerna med sig brödet! Eller nej, jaa som gillar och baka då skulle ju frysen vara full!

Jag vill oxå se tredje filmen i Män som hatar kvinnor serien, får ta och hyra den till i helgen kanske! Dom är grymma,spännande och bra handling.. Precis allt man vill ha!

Var ute på en snabb promenix meh Ville när han skulle sova, det var så skönt ute att man knapp vela gå in. Men ja fick ju lov att måla. Grannen sitter och solar på andra sidan ser jag, så skööönt det ser ut! Åh här sitter jag vid datan och skriver. Får stanna ute med barnen när jag hämtar hem dom!!

Nehe, nu ska jag dra ett snabbröj innan jag ska åka!!

Höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0