Söndagsmys..

Finns det nått härligare? Alla är lediga,smaskig frukost (lite väl tidigt bara, redan vid 7), solen skiner,snön försvinner.. Jaa, man kunde ju vara lediga allihop på måndagar med!!

Som sagt, blev en tidig morgon! Jobbigt då man väl måste gå upp men sen gör det mig inte så mkt, man hinner ju så mkt på en dag då. Åh vi har hunnit med en hel del, bakat några sockerkakor och 2 plåtar med goda kolakakor,sorterat tvätten och börjat tvätta,varit ute i det härliga vädret både på familjepromenix och solat lite. Mannen håller på och städar i garaget sitt, så har har precis åkt till tippen.
Jag och barnen spelar fia medans jag skriver lite på bloggen, Villemannen sussar och snart ska det lagas käk. Korv och strips står det på menyn idag här i Borg, gott,snabbt och onyttigt! Kan det bli bättre.. ;)

Nehe, nu vart Gustav knuffad så han vart sur så nu har de bytt till Othello istället.. Ungar!! Att de alltid ska ryka ihop.. Men men syskonkärlek kallas det juh!

Blev ju inget kalas idag. Mirris hade fått hög feber tyvärr.. Fick veta det när ungarna stog i duschen, åh Gurras kommentar var.. Men åhhh kunde hon inte ringt och sagt det innan jag fick lov att duscha??!! Haha det hade nog behövts ändå, det gröna gick inte ur kalufsen fast vi hade i scampoo 2ggr.. Så han ser lite mysko ut!

Neä, nu måste ja hjälpa Stina! Hon är liite för liten och blir lätt lurad av bror sin och åker på storstryk!

Kram och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0