Solig måndags morgon..

När solen börjar komma fram när man vaknar då är det faktist inte så jobbigt att gå upp. Och när Ville dessutom väcker mej 30min innan klockan ringer, hinner jag ju mysa lite med han och vakna till med. :)
Men som jag sagt förrut så gillar jag ju måndagar! Är jag nog ganska ensam om, men det är nog bara nu under mammaledigheten! Men den kommer ju vara nästan 1år till, så jag kommer vara en måndagsgillare ett tag framöver..

Idag fyller världens goaste NORA 1år! Fy va fort det går, känns som det var igår som det första man gjorde på morgonen var att kolla om grannarnas bil var hemma el om det fått åka in till förlossningen.. ;) Och snart är det vår lilleman som firar och får paket! Min lilla bebis.. :(

Men vi har ju både min och Gustavs födelsedags som ska avverkas först!!

Kikade på Wallanderfilmen på 4an igår, både Richard och jag satt lite som frågetecken för man kom inte ihåg den.. Annars brukar man ha koll på när det händer grejor men den här gången hade man dålig koll. Men det var ju bara bra, jag gillar igentligen inte att se om filmer el läsa om böcker men Wallander,Beck och sånna funkar att se igen!

Nehe nu ska jag tvätta av lilleman och se om de andra två med fått i sig gröten..  Sen ut med unge herrG till skolbussen och gå in och äta frulle. Har bestämt mig för att börja måla ett fönster idag, om vi har målartvätt hemma för det glömde vi köpa igår! Hoppas hoppas..

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heeej... vi kom inte heller ihåg filmen igår, då är det roligt att se om den igen, ska du måla om fönstren nu, jag har målat mina köksfönster vita nu, blev sååå fint, även taken är vita, blev så ljust o fräscht... kraaam

2010-03-08 @ 11:55:47
Postat av: Victoria

Ja tänk att 1 år redan har gått! Idag blir vår Nora 1 år o vi får fira henne en annan dag pga sjukdom :( Tack för paketet det ligger och väntar på henne tills hon vaknar. Wow vilket väder va man blir glad av det!!!

2010-03-08 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0