Slöar i soffan..

Framför andra chansen och popcornen som vart kvar igår har jag nu smällt i mig! :) Hm, vet inte riktigt vilka jag vill ska gå vidare. Alcazar och hm, vet inte!! Gustav diggar nog Pernilla Wahlgren för då vart det skrik och hejande från hans rum..

Mannen sover, som vanligt! Men han var ju vaken igår, hade ju varit lite pinsamt om han hade suttit och snarkat på bion..

Attans, där åkte alcazar ut mot Jessica Andersson!

Planterade om lite blommor idag, hade ju köpt nya krukor till köket så då gick inte blommorna i.. Vart så fint så, och lite rörigt.. Tänkte att det är ju bara fyra blommor så då kan ja ju göra det i köket, men nja det vart jord både här och där och såklart vaknade ju lilleman mes. Så när jag hämtat in och gjort klart det sista då var det kaos i köket.. ;) Åh då skule jag börja laga käk oxå! Suck.. Men det blev jätte fint med blommorna i krukorna iaf!

Vart ett snabbröj och sen matlagning, fläskfile i ugn med ett täcke av fetaost&vilöks täcke med trekantspotatis till Riktigt gott och enkelt!

Imorn ska vi kanske ut och provköra 95an och se att den funkar nu när mannen fixat det som var galet, och om jag har tur så kanske vi kan svänga in och köpa lite vitfärg så jag kan måla om listerna i köket.. Hoppas hoppas! Nu när det inte vart nått Blingoparty imorn så hinns det ju med.. Sen fotbollsmatch i stigtomta på efm med Gustav.. 

Nu ska jag ner och lägga in i pannan!

Puss och hej!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad var det nu trekantspotatis va?

2010-03-06 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0