Ska diska..

Men så hamna jag visst här! Spelar in Lyxfällan så jag kan se det med mannen och lite kvällsfika när han tänker komma in vill säga.. :)

Var gympaavslutnig idag, så nu har jag med kört ett pass. Ni vet klättrat upp på farmors berg och hämtat honung,hoppat från plintar,svingat mej i rep och krypit under mattor som låg på bänkar. Max höjd på 30cm så ja sa till Stina att ja inte skulle göra den för ja kanske fastna för jag e för tjock. Då titta hon på mej med stoooora ögon och sa högt och ljudligt, MEN SÅ TJOCK ÄR DU INTE MAMMMA!!! Var nog ingen som missa.. hehe Så jag fick lov att krypa och det gick juh!!

Sen hem och kasta dom i duschen,kvällsmat och sova.. Sen tog jag en lång dusch som inte vart av igår efetrsom lilleman va dålig. Det är han än, låter som en ja vet inte vad men han sover ju iaf! Hoppas det är bättre imorn. Och vet ni, han tog medicinen utan knussel! Det trodde jag aldrig.. :)

Neä, diska var det!!!

Kraaam på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas att han får sova i natt och även ni! Ja det lät inte bra med andningen tycker jag. Men imorgon är en ny dag o vi hoppas på att han är bättre. Vilken duktig kille ni har som tar medicinen :)

2010-03-18 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0