Sista inneträningen..

Så snart drar de igång ute med fotbollen, på grusplanen till att börja med.. Får se när gräsplanen torkat upp!?!? Då får ju även Stina börja, som hon längtat!! Sen ska båda gå på fotbollsskola oxå i sommar.. Kul kul!!
Så nu är sista tvätten hängd, va skönt det ska bli att kunna börja hänga ute! Nu blir det ju lite tvätt här och där, men det lutar ju så gott!!! :)) Så imorn ska jag åka en vända till Maxi, köpa lite grejor till barnens påskägg.. Vad de nu ska få! Hm, får fundera på det.. Inte bara godis iaf!

Sitter och väntar på Doktor House, det är så bra! Och så blir det att vika lite tvätt till det, inte nog med att det ska tvättas det ska hängas, vikas och plockas in i garderoberna med! Men men är ju såååå skönt att komma hem och att intte ha en massa tvätt. Brukar ha det mesta tvättat med mig hem från Falun me.. Mor min passar på och ta med vår tvätt med så hon får lite mer i maskinerna!

Nehe, ner en snabbis till pannan och sen soffan!!!

Kraaaam!

Föresten, måste varit många som vart nyfikna på mitt inlägg igår med rubrik, KARLAR för så högt besöksantal har ja aldrig haft... :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0