Nuu..

Är det snart vardag igen och då ska det bli lite mer uppdatering på bloggandet annars tappar ja väll alla mina läsare.. Å det vill ja ju inte! Va söta ni är föresten var flera som hörde av sig i lördags och fråga om det hänt någe när det inte var nått inlägg!! Men icke så nicke hade bara en hel del för mej..
Idag var jag på blingoparty, oxå kläder. Mest barn men lite vuxenkläder med. En del fint och en del gryymt fult!! Jag är mer en menandi anhängare :) Shoppade iaf en tröja till Gustav som han sa själv att han vela ha och en body till Ville.. Ska ju ha mitt party nästa helg och ja vet det kommer bli dyr så bäst att hålla lite i slantarna. Man är ju ingen Von Anka direkt när man går på mammapeng och dessutom inte tar så många dagar..

Har sett på Luftslottet som brann, hette den det? (Luftslottet som sprängdes, Tack Maria!!) Iaf sista Stig Larsson. Skiiit bra, och spännande! Fattar inte hur mannen kunde somna efter 15min och sen sussa igenom filmen.. Men det gör han ju typ jämt!

Har spacklat och slipat nu, så imorn kan jag börja måla bara lilleman slår ihop ögonen. Ska bli spännande och se hur ljust och fint det kommer bli, hoppas det räcker med att måla 2ggr annars kommer jag nog behöva mer färg. Men ja måste ändå köpa mer färg till mina stolar som jag har på väggarna. Dom är gråmålade nu men de ska oxå bli vita!

Nehe, resten sussar sött borde jag nog oxå göra. Klockan ringer vid 07.00 och Villekilllen är nog redan på hugget då. Så bäst man sussar några timmar nu!!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Ljungeskog

Luftslottet som sprängdes heter den:)

Hoppas allt är bra med dig.

2010-03-22 @ 08:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0